R.I.P (för tillfället)

Alltså blää...
Jag håller på dör här.
Har inte direkt haft blogglusten uppe de senaste månaderna, allt har bara vart jobbigt vad gäller bloggen. Jag hatar temat, jag kommer inte på något bra att skriva och jag har typ prestationsångest. Så den har mest bara vart där, tråkig och ful.
Men så fanns helt plötsligt inte bloggen där i går. Poff, borta. "Webbsidan kan inte visas". WHAT?! liksom.
Jaa, då var det ju så att domännamnet hade gått ut. Det förnyades idag, men sidan har fortfarande inte kommit upp. Och jag kommer inte åt min blogg. Jag är som fnåssig, nu kommer jag plötsligt på massor med saker jag vill göra med den. Inlägg efter inlägg ploppar upp i huvudet, jag vill lägga upp bilder, citat, jaa allt möjligt. Jag vill fixa med temat (även om jag inte tycker om det) och jag vill kunna se om jag fått några kommentar (vilket jag inte kan få nu när det inte ens går att komma åt den, men ändå).

Jaa, det är när det är borta som man saknar det som mest.

Jag saknar det så mycket och känner sådant stort behov av att blogga så jag måste tom gå in här och skriva något.
Snälla snälla bloggen. jag saknar dig. Kom tillbaka :(

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag saknar också din blogg :( kom tillbaka till oss! jag blev så chockad när jag såg att man inte kunde komma in på den, jag satt och letade på google och försökte läänge innan jag sedan messade ;)

2007-12-17 @ 19:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback