Vänner <3

Monica: Look, when it started I was just trying to be nice to her because she was my brother's girlfriend. And then, one thing led to another and, before I knew it, we were... shopping.
Rachel: Oh. Oh, my God.
Monica: Honey, wait. We only did it once. It didn't mean anything to me.
Rachel: Yeah, right. Sure!
Monica: Really, Rachel, I was thinking of you the whole time. Look, I'm sorry, all right. I never meant for you to find out!


Aaaah... Har ända sedan jag började se på Vänner vart helt inne i det och knappt tänkt på annat. Men så började jag se på Oc, så då dissade jag Vänner lite grann sådär ett tag. Jag menar, jag hade år 5 liggandes hemma i säkert en månad utan att jag tittade på den! Jeeez.
Nu har jag iaf sett alla Oc avsnitt som jag har kunnat se på, och har bara tillgång till det en gång i veckan när det kommer på mtv3. Så vad gör man då när man har tråkigt, om inte tittar på lite hederliga gamla Vänner-avsnitt? :)
Så idag har jag sett klart år 5. Haha, faen vilket bra år det var iaf!
Sen såg jag dom 4 första på dvd:n från år 2 som jag har lånad av Märi. So today it's all about Friends. :)

Vad det börjar bli kallt ute nu... Var ute för typ en timme sen för att fota lite. Gick i pyjamasbyxor och ylletröja (det måtte föresten ha sett assexigt ut, speciellt med dom vida byxorna nerkörda i sockor + skor), men började frysa efter ett tag. Bujs, liksom. Dags att börja bylta på sig mera kläder bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback