Sunk-sunk

Faen vad jag är sunkig... klockan är halv åtta på kvällen och jag fortfarande inte
- borstat håret
- klätt på mig (sitter i pyjamas)
- ätit middag
- duschat

Och på nått sätt har jag ställt in hjärnan på att det är lov eller nått när praoen börjar i morgon. men det är ju allt annat än vila som gäller... jag börjar 8, vilket betyder att jag måste upp 7, och det första jag kommer måste göra är antaligen ta ut hästar och sen mocka.
Nåja, man slipper skolan iaf... och faen vad kul det ska bli med prao!

Vad har jag egentligen gjort idag? Sett på Vänner, suttit vid datorn, fotat och ätit någon macka här och var. What a great day.... Känns knappt som om jag har vart vid medvetande. :S
Hoppas jag vaknar upp till i morgon!
Nu ska jag typ äta middag tror jag... eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback