Sliiiipner

Haha, jag "försov" mig idag... Till kvart i 10. :P
Nämen jag hade tänkt fara till
sleipner till lite över 10, men det blev ju att jag kom lite senare... Fick leda ivory på hästlekis. Det var kallt. :S
Sen var det väl lugnt några timmar... Janina och jag hade teori med en nybörjargrupp. Om hästens färger. Det som vi båda är så hiiiimla bra på. ;D Mahahahaha... vi lärde oss nog också lite mera än vad vi visste innan..
Skrev in mig på helgjobb den 16 december.. :)

I morgon blir det sleipner igen, ska va skötare åt Janina för hon ska tävla. :) Haha, Sleipner varje dag den här veckan! Hääärligt ;)


Min moppe bara dör hela tiden!!! Idag dog han 3 ggr. *morr*
1. Påväg ut från sleipners parkering, dör han i svängen för att jag råkar släppa för hastigt på bromsen
2. när jag stannar vid rödljusen
3. när jag stannar vid garaget hemma för att öppna porten
Skulle jag räkna upp alla ggr den här veckan som han har dött blir det en lång lista...

Kommentarer
Postat av: Elina

Häjj :) de känns som så länge sen man träffa dig ;) kommer du på ifk imorrn ? :D PUSS

2006-10-14 @ 17:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback