Puckad? Lite så...

Hittade detta idag. ;D

Lördag 12 augusti 06, 09:50
Jag måste nog säga att jag är en av världens mest disträa idioter. För det finns fler än mig, det måste det väl?
Jag hade tagit på mig bh:n och skulle sätta på deo under armarna (ja, var stoppar man det annars då?). Jag tog, vad jag minst sagt trodde var deon, skruvade upp locket och började rolla. Men det gick inte så bra, och inte heller kändes det som vanligt.
Till min fasa upptäcke jag då att vad jag trodde var deon, i själva verket var mitt lim...


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Åh gud vad hemskt 8) Lim.., hihi!

Postat av: marie

hahahaha, LIM?! hahaha

2006-10-25 @ 16:34:33
Postat av: nathalie

Marie: JAAAAA, lim!!! ;D jag måste ha tänkt på nått väldigt viktigt då, med tanke på hur borta jag var...

2006-10-25 @ 20:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback