Praodag 4

mage


Jag bara älskar den här bilden! :D

Nästsista prao-dagen idag. Sorgligt. Vill inte alls sluta. Skulle kunna stanna kvar där i några månader till... Just nu känns det som att jag inte alls vill gå i skola efter nian, jag vill börja jobba direkt. Men det vet jag ju att inte går. Och det suger. Om jag vill få bra jobb och så måste jag ju gå i skolan...
Det vill jag inte. :(
Screw skolan liksom, jag vill jobba. ;P

Idag har det väl runnit på bara... mockade och sådär. Haha, jag och Janina skulle gå och hämta Robban från hagen dååh.. men deras hage är så stor, och dom kom aldrig när vi ropade, så vi måste gå efter dom. Robban var nog lite sömpig. :)
Sen på eftermiddagen tittade vi på när Nadja och Marie hoppade lite för Mia. :) Vi fick inte rida, för vi fick rida igår. Men jag tyckte Nadja sa nått om att vi skulle få rida i morgon istället? Jag är inte säker. :S

Ikväll kommer Du är vad du äter, med Bert Karlsson! Det ska jag så se. :D Om jag håller mig vaken, är så förbaskat trött. Zzznnnaaaarkkk...

Baaaajs.. frågade nadja om jag fick köpa hennes gamla ridhjälm, men hon vågade inte sälja den för att hon trodde inte att den skulle gå igenom som "godkänd". Jag fick låna den igår när jag red Carmen på dagen, och den var så otrooooligt skön. Har inte haft bekvämare hjälm, inte ens min egen! Men men... får väl försöka hitta en annan bara. Måste väl finnas flera. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback