Prao

naglar

Varning, bilden kanske kan vara motbjudande för vissa personer. Vill du titta ändå? Well, ditt val.

Första praodagen gick suveränt. Har haft askul. :) Längtar till i morgon, även om jag måste stiga upp 7. Är så förbannat kul där bara. Stallskötarna som "tar hand" om oss är helgoa. Det är min ridlärare och sen en kille. :)

Något jag snabbt upptäckte var att mina naglar inte riktigt gick ihop med det jag skulle göra i stallet... Så nu när jag kom hem gjorde jag något som verkligen inte var kul. Jag klippte mina naglar. :( Iofs vad dom inte snygga, och började bli aningens för långa, men jag har odlat dom aslänge nu så det kändes lite vemodigt. Nu känner jag mig helt handikappad. Typ.
Nåja, det går mycket lättare att göra saker i morgon sen istället. :) Och dom växer ju ut så småningom....

Kommentarer
Postat av: lita

nej vad synd :(

2006-10-21 @ 00:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback