Märks det att jag har tråkigt?

SENASTE..
..klädköp: Tror att det var dom där pyjamasbyxorna och tröjan jag köpte i Tammerfors. 
..matköp:  Ingen aning...
..skoköp:  mina bruna (med vita prickar) attitude i Helsingfors.. dock var det mamma som betalade.
..köpta pryl: Räknas foton? betalade ju faktiskt för mina framkallade foton idag... :P 
..film du såg: Heartbreak hotel.. sugig.
..låt du lyssnade på: He's a pirate (theme från Pirates of the Caribbean)
..du sa: "Det kan ju va det" 
..du kramade: Marie & Tusse
..båtresan: Med färja var det när jag var till Tammerfors i september, med båt var det nån gång i somras med våran Flipper.
..bussresan: Med min faster när vi var på Apassionata i början av maj.
..drycken du drack: Vatten <3
..maten du åt: Mannagrynsgröt med äppelmos och smörgås.
..telefonsamtalet var med: Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback