Kläder? Vad är det?

Nu har jag äntligen fått i väg skickat mina bilder till framkallning. Sammanlagt blev det 55 bilder, från blandade datum. Tog dom bilderna som jag tycker mest om, annars skulle det ha blivit bra mycket över 100. ;) Dom borde bli klara till i morgon. Får se om jag orkar gå efter dom.

Idag har jag haft jättetråkigt. Tänkte gå ut och gå, men då måste man ju klä på sig. Jag trivs bäst i t-shirt och mjukisbyxor. Ibland, mest på vintern, kan jag gå i bara trosor hemma. För man måste ju ha på sig på mycket kläder om dagarna, så då är det ju skönt att klä av sig lite om kvällarna.
Nu har jag gått så i stort sätt hela dagen. Utom när jag var efter moppen, då hade jag faktiskt kläder på mig. Tro det eller ej. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback