Idolerna bloggiloggar

"Öppna din dörr
och säg att du vill ha mig här.
Säg att du innom dig bär,
bara kärlekens röst...
öppna din dörr."

Hua..vad vacker text! så mycket känslor i de orden.
Hoppas jag lyckas nå era hjärtan. Och att ni öppnar era dörrar för mig.


Puss och kram
Eran Danny


Snälla! När jag såg Danny på audition tyckte jag verkligen att han var asbra. Och det har jag tyckt hela tiden. Men what's up med allt smörande? Eller är det så han är annars bara? Isånafall skulle jag inte klara av att umgås med honom... Får rysningar över hela kroppen av sånt där. Och det är inte positiva rysningar!

Och Linda då. Hon är så himla bra, men hon verkar vara lite... ego? Massor med posenings bilder på sig själv, och den ena efter den andra bara skriker hon ut att hon tycker är så hiiimla bra. Förlåt, men jag tycker hon ser likadan ut på alla?

Men men... jag känner dom ju inte, so who am i to judge?

Nu ska jag stänga av datorn och glo på Idol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback