God natt

Jaaaa! Jag hittade mitt läppfett för en stund sen. Min kväll är räddad. :D Har sökt efter det aslänge, börjar få fula läppar. Fnasiga och äckliga. Eller, det kanske dom är lite hela tiden, men mer än vanligt iaf. :P

Jag skulle behöva läsa på finska ord.. för min underbara lärare har visst fått för sig att vi ska ha skriftliga ordförhör varje gång nu, för att vi inte läser ordentligt. Jag läser på orden, men så är jag osäker på sista formen och vågar inte räcka upp handen, och då tror gubben att jag inte kan!! Jag vet, mitt fel, men ändå... känns sugigt när jag kan 3 av 4 former liksom...
Därför ska jag nu vara duktig och läsa ordentligt på mina ord. Så jag kan dom. Det går ju lättare när man skriver dom också, så...

Isch vad trött jag är idag. Efter orienteringen (en och en halv timme i skogen) blev man helt slut... var jättetrött sen efter skolan, och sista timmen hängde man knappt med. Då hade vi fältarna dit och så prata dom om droger och sånt.. så det var ju rätt intressant, bara att man var så förbannat trött så man knappt kunde hålla ögonen öppna.

FAEN, jag hade ju med mig pengarna jag är skyldig Marie idag, men jag glömde ge dom till henne! Baaajs.

Nu laddar jag ner lite ny musik... får se bara om det är bra. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback