Floff

Det måste vara något fel på mig.
Loggade in på blogg.se och såg att Elina hade kommenterat. Då slog det mig också. Jag skrev faktiskt ingen blogg igår.
Va? Vad i hela friden? Jag missade en hel dag!
Fel, helt klart.
Men jag går ju faktiskt och väntar på wordpress.
Kanske det är en bra ursäkt?
Nej. Självklart inte. Nu måste jag ta mig i kragen och skriva.

Igår var jag på stallet hela förmiddagen och donade. Ledde två lektioner, och fick hjälpa till med lite annat. Helgjobbarna hade det lite körigt så. Skulle ta in ponnypojkarna och det bajsade sig ju. Tänkte ta två åt gången, men Ivory och Emilio tyckte att det var jättekul att springa iväg när man kom emot dom. Så vi fick ta Hasse och snälla, lilla Pluto och traska iväg upp till stallet. Fick tag på dom sen iaf. Eller, Janina fick. Hihi. :)

Nu har jag läst Fråga Alice, Elina. Den var ju jättebra. :D

Imorse vaknade jag vid 7, eftersom tiden har ändrats. Gick på toa för jag kunde inte somna om, och när jag kommer ut i köket ser jag till min förskräckelse att det är vitt på marken.
Snön har kommit. Den jävla-fucking-skit-snön har kommit.
Vilket betyder att nu är det vinter. Huu. Jag ryser vid blotta tanken.
Katten var inte så glad över snön heller när han gick ut första gången.

vinter vinter2

Kommentarer
Postat av: Elina

Snö underbara snö :D

2006-10-29 @ 09:59:27
Postat av: Myra

Snö?
Här har vi bare regn... :(

Postat av: Ingrid

Precis som på bilderna ser det ut här hemma.. Usch, jag gillar inte snön! :(

2006-10-29 @ 11:36:35
URL: http://pixelcandy.ricena.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback