Benny har bikini

Muhahahaha... Janina och jag hittade en bikiniöverdel nere vid en hage när vi var där med Jonas för att ta bort tråden idag. Jonas tog den med upp till stallet, och då tyckte Janina och jag att Benny (fyrhjulingen) skulle vara snygg med den på sig, så nu kommer han fint brummande med en bikiniöverdel i "ansiktet". ;D Eller, nån kanske tar bort den, men just nu är den där iaf. Och föresten, den som tar bort den ligger riiiisigt till.... *morr*

Jeooo... idag var det väl lika kuligt som igår. :) Vill inte att veckan ska ta slut... :( Jag kan stanna där en eller två veckor till! :D Yeeei, vilken bra idé.
På torsdag är det "personalridning", så då ska vi få rida också.. ska bli kul att se Jonas rida. MAHAHAHAHA :D

Nu har jag duschat... så nu hoppas jag att jag inte luktar häst längre. Nog för att jag uppskattar lukten, men det kanske inte är alla som gör det...
Ikväll blir det kalas i knutsboda.. ska försöka hålla mig vaken. :P Missar Oc och Bones också... tack o lov för dvd:n så man kan banda in! :D

Haha.. egentligen så ska vi väl sluta typ två eller nått sånt på sleipner. Men det blev att vi blev där lite längre... ;) hihi. Fast vi måste leda en nybörjarlektion.. Ledde Snövit, den ponnin. Aaarghh, vägrar stå still i ridhuset så jag blev sur på henne. :@ men sen stod hon snällt. :)

Jag fick munk idag!!!!! Wohooooooo :D

Eeeeh... vad seriöst det blev idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback