Surkart

Asså lägg av.
Igår sa pappa att dom lovade dåligt väder, så jag lämnade hästarna till idag för att dom lovade lite bättre till idag. Mm, visst. Igår var vädret i stort sätt bra, men idag regnar och blåser det.
Hästarna? Yeah, right. Glöm det liksom.
Jag har inte vart dit på 2 veckor nu så jag tycker vädergudarna kan vara lite snälla med mig. Iofs har jag prov att läsa på, men det hinner jag med ändå.

Så nu är frågan om jag ska strunta helt i det, eller om jag ska sticka dit och hälsa på dom ändå. Man behöver ju inte göra nått med dom liksom.
Jag får fundera på saken.

I vilket fall som helst är jag sur för att jag inte for igår.

Kommentarer
Postat av: Elina

Krya på dig :D

2006-11-08 @ 13:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback