Nya scheman & ridlektioner

Hejsan svejsan, hur mås det?

Idag fick vi våra nya scheman till nästa period, är helnöjd. Börjar 10 på måndagar :D Hääärligt. Och inga fler dubbeltimmar jompa så man måste gå till fyra. :) Att ha dubbeltimme jompa är helt ok, men inte att gå till 4. det suger. :/

Saknar praoen, då fick man göra saker som var hyffsat roliga. Även om man måste börja 8 varje dag och gå till typ 4 (asså vi fick väl gå tidigare, men det blev att man var där lite längre :P). I skolan gör man bara tråkiga grejs. Fast jag ska väl vara glad som får gå i skolan. Antar jag :/

MAHAHAHA!! Tyskagruppen ska ha disco för 4 - 6 på fredag, och jag ska hjälpa till, för dom hade inte tillräckligt med folk. Så kommer Birgit idag och säger att hon förstår att jag väntar mig något som lön (vilket jag ärligt talat inte har tänkt på förrän hon nämner det), och att hon hade den perfekta saken för det. Så säger hon att jag får en av hennes ridlektioner! Asså, fatta! Jag får rida en ridlektion GRATIS bara för att jag lyfter på arslet och hjälper till lite på ett disco. Jag menar, klart jag tar emot det. ;D


För övrigt ska jag rida 2 lektioner på raken ikväll. Ojoj... ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Slappt att börja så sent! Jag hade typ aldrig några sovmorgnar..

Nice med en belöning som du inte förväntat dig! Att hjälpa till på ett disco är ju bara kul dessutom. Skulle jag tycka i alla fall ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback