Host..

Fy fan, är sjuk. :( Suger verkligen åsnerumpa. I natt sov jag knappt alls, men somnade lagom till ungefär 6, halv 7. Så hade jag råkat stoppa väckarklockan på rigning en timme senare än vad som var meningen, vilket gjorde att jag försov mig. När jag väl steg upp var jag helt slut och hängig, så det blev att jag blev hemma...
Skönt att vila, men asjobbigt att ligga ner hela dagen. Blir så tråkigt. Har sett på vänner hela dagen, år 3. :) Och druckit multivitamin-juice. Haha, namm namm. :)
Kan inte fara på ridningen ikväll, och det suger mest. Jag vill ju riiida :(
Till råga på allt är det rätt fint väder idag. Ingen snö. :)

Yei, Marie och jag ska fara och kolla på en fars med Anders Laine på lördag till stadshuset. :D Haha, ska bli så jävla kul att se honom. ;D

Åååååh, Bones var så jävla bra igår!!!! Och Oc också, faktiskt. Mycket bättre än förra gången :) Men Bones slår Oc med hästlängder alltså... Och NCIS i söndags, shiet. :D

Neeeh... nu ska jag väl snora vidare. :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst va Bones bra :D De va nästan de bästa avsnittet hittils :D Pussss

2006-11-08 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback