Frågelådan

I en av Ålands dagstidningar brukar dom ibland ha en såkallad "Frågelåda". Eftersom jag nu gått i några evigheter och väntat på att bli tillfrågad till att vara med i denna låda, men inte fått något erbjudande, tar jag nu saken i egna händer.
Nu tar jag gårdagens frågor och svarar på dom själv.

Vad saknar du på Åland?
Mest olika butiker som Exlibris, Din Sko, Tiimari, Hööks.

Vem är Ålands sexigaste man?
Känner ju inte så många "män" så jag får väl säga Pappa.

Midsommar eller julafton?
Midsommar. Då är det sommar och varmt och ingen snö och ingen julmusik och ingen lutfisk.

Höger eller vänster?
Självklart vänster då det är den handen jag klottrar ner saker med.

Dagens ord?
Bajs. Forever and ever.

Vilken fråga skulle du driva om du var en politiker för en dag?
Nej nej nej. Politik, inget för mig. Jag fattar ju inget. :/

Kaffe eller te?
Te. Kaffe smakar bajs.

Vem är din bästa vän?
Mina fina flickor är alla mina vänner. :) Men måste jag välja någon får det bli Tuss och Gilbert.

Vad sjöng du senast i duschen?
Unfaithful med Rihanna.

Du måste avstå från en godsak resten av livet. Vad väljer du bort: chips, popcorn eller godis?
Svårt det dära. Jag skulle kunna välja bort allt, för inget av det är ju nyttigt. Men kanske godis. Eller chips. Någon av dom.

Vad längtar du efter just nu?
Gilbert. Och att gå ut skolan så man kan börja jobba.

Föreställ dig om 10 år. Vad ser du?
En 25-åring med hund, katt och förhoppningsvis häst som spenderar dagarna med att jobba i ett stall och att umgås med vännerna.
Gud, vilka framtidsplaner jag har.

Vad tar du med dig till en öde ö?
Jag hatar såna frågor. Hur faen skulle jag kunna veta liksom? En lyxkryssare skulle väl vara hyffsat bra så man kommer därifrån så snabbt som möjligt.

Varför är du så trött på morgonen?
Inte är jag SÅ trött. Jag är bara lite loj, som dom flesta.

Du är ett djur, vilket?
Sköldpadda. Dom är coola pch lever länge, så länge dom inte blir dödade.

Kommentarer
Postat av: Elina

:D

2006-11-04 @ 12:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback